Paella, pomidory i pomarańcze.

¡Hola!

W mojej kuchni lenistwo sięga zenitu. Jadłam obiad dosłownie parę razy. 
Moja dieta składa się z pomidorów <3<3<3<3 pomarańczy, jamon, tuńczyka i oliwek.
Chleb okazał się abominacją i jak ktoś wie, jak się sprawy mają z chlebem w Krakowie, to tu jest dokładnie tak samo.
Natomiast warzywa i owoce są zarówno przepyszne jak i cenowo niewygórowane. Pomidorów zjadłam już chyba z 10kg. 

Poza tym, ignorując chorobę na ile się da, wychodzę na miasto.
Na fanpejżach erasmusowych można znaleźć różnego typu wydarzenia, np. Free Paella. Całkiem free nie jest, bo kupić trzeba drinka, ale i tak uważam, że się opłaca. Paella była bardzo dobra. Wybrałyśmy się w 4, myśląc, że będzie to spęd erasmusów, a tymczasem na miejscu zdecydowanie przeważali hiszpanie. No cóż, darmowe jedzenie wszystkich przyciąga...
Słyszałam o jakimś świetnym miejscu z Paellą na wynos, ale jeszcze szukać nie poszłam. Nie ma się co martwić, znajdę.
Byłam też w 100 montaditos. Możesz sobie wybrać ile chcesz z około 100 wersji Tapas i testować do woli. Warto się tam wybrać szczególnie w określone dni, gdy wszystkie rodzaje są za euro. Zebrała się nas większa grupa i przesiedziałam całe niedzielne popołudnie.
Z dziewczynami z Hiszpańskiego wstąpiłyśmy na kawę i Tapas w drodze powrotnej z zajęć. Też dobre.








Nie wiem na ile podobałoby się tu wegetarianom, ale wybór serów jest dość spory (ileż można jeść same pomarańcze) ale dla tych wszystkojedzących polecam Jamón serrano. Pyszna, słona szynka z Katalonii (bardziej z nieba, zajadałam się tym po przyjeździe ogromnie). 

Z imprezami musiałam się wstrzymać ze względu na chorobę, ale trzymam kciuki, że do weekendu będę zdrowa.

¡Hasta luego!

Komentarze

  1. Gugiel mówi, że jamon to jak prosciuto crudo ;)
    I nie wiem o co ci chodzi z krakowskim chlebem - ja zawsze z przyjemnością jem np Anvitowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jamon jest świetny!
      Chleb z piekarni jest dobry, ale ten ze sklepu smaczny nie jest i zielenieje po 3 dniach. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Iść, ciągle iść, w stronę słońca

Problemy techniczne w natarciu.